duminică, 25 octombrie 2009


UNICEF Romania organizeaza in perioada 19 octombrie – 15 noiembrie 2009 concursul de fotografii cu tema „ Drepturile mele in imagini”. Acest concurs are loc cu ocazia aniversarii a 20 de ani de la semnarea Conventiei ONU cu privire la Drepturile Copilului care va avea loc pe 20 noiembrie 2009.

Toti copiii cu varste cuprinse intre 8 -16 ani sunt invitati sa isi dea frau liber imaginatiei si creativitatii si sa surprinda in imagini respectarea sau incalcarea drepturilor lor. Fiecare copil are dreptul la o familie, sanatate, educatie, sa fie protejat impotriva violentei.

Marele premiu este un aparat foto profesional.

Pentru mai multe informatii despre concurs, modalitati de inscriere si regulament intrati pe: http://www.unicef.ro/concurs/

Voi fi in juriu alaturi de fotograful Alex Galmeanu si de Edmond McLoughney, reprezentantul UNICEF în Romania.








5 comentarii:

madalina spunea...

Incep prin a va felicita deoarece va aflati printre putinii oameni din Romania care se mai implica in proiecte umanitare si nu numai.
''jos palaria''pentru toti acesti oameni!intraznesc sa va cer un sfat traind cu speranta ca imi veti raspunde mai devreme sau mai tarziu.:)Sunt in clasa a 12-a si imi doresc sa urmez cursurile ''Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii''din Bucuresti.Sunt constienta ca trebuie sa studiezi din greu dar sunt pregatita sa infrunt toate obstacolele.Pentru a deveni un jurnalist bun,la fel ca dv ce calitati trebuie sa indeplinesti?cum iti dai seama ca ai ''chemarea''aceea?Va multumesc!

Alessandra Stoicescu spunea...

Madalina,
Mergi la facultate, invata, citeste. dar, mai intai de toate, vezi de ce vrei sa faci meseria asta. Ce te atrage...
Vrei pe sticla, esti curioasa?
Ce?
Putem continua discutia si, daca vrei sa vezi cu ce sa maninca televiziunea, te astept la scoala de televiziue sa stam de vorba si sa iti arat cate ceva. Ai detaliile pe www.scoaladeteleviziune.ro

madalina spunea...

Va multumesc din suflet ca mi-ati acordat din putinul timp care va mai ramane pentru a ma ajuta!caci nu aveti idee cat de mult inseamna pentru mine...ce ma atrage,faptul ca voi avea ocazia si onoarea totodata sa cunosc si sa invat de la oameni talentati si bine informati precum Dv!pe sticla...hmm probabil ca nu exista persoana care sa nu viseze la asta insa nu sunt in masura sa stiu ce este ''scris''pentru mine... foarte multa munca este si in spatele micului ecran desi foarte putini vad si apreciaza asta.Nu stiu cum sa explic pentru ca e greu...de mica am o pasiune un ''feeling''ca acolo poate imi va fi locul...si e putin probabil sa ma insel.Locuiesc in Vaslui si voi face tot posibilul sa vin la scoala de televiziune pentru a sta de vorba:)intre timp sper sa mai continuam discutia,bineinteles in masura timpului Dv.

madalina spunea...

A trecut ceva vreme de cand nu ati mai postat un articol nou si imi pare rau:(mi-ar placea sa comunic mai des cu DV,insa vroiam sa va felicit din nou:)pt tot ceea ce ati facut si ce faceti pentru acele suflete nevoiase care stiu sa zambeasca si sa se bucure de cele mai simple lucruri,si care pe noi nu ne mai misca,in schimb punem in prim plan banii si faima si ajungem sa constientizam ca sunt lipsite de importanta atunci cand pierdem pe cineva drag sau ne imbolnavim...spun asta pentru ca am vazut editiile de Craciun ale Observatorului si tot ce ati facut pt acei copii...am ramas fara cuvinte...multe lacrimi...de aceea vroiam sa va rog sa postati si pe "prime time-ul"dv acele filmultete;sunt sigura ca cei care le vor vizualiza vor ramane la fel de impresionati ca si mine!Va veni vremea cand va trebui sa "predam stafeta"si ma intreb cui?nu stiu...eu cred ca Dumnezeu ne arata cate un semn,dar se pare ca noi nu intoarcem capul,suntem prea preocupati de nimicuri si care,intr-un final nu aduc fericirea!Va urez SARBATORI FERICITE alaturi de cei dragi si fie ca Anul Nou sa va daruiasca sanatate, pace in suflet si prosperitate pentru DV si familie!

Unknown spunea...

http://www.andreistefan.eu/ Buna ziua ma numesc Andrei Stefan si va rog sa urmariti site-ul meu sunt un copil bolnav si vreu sa ma fac bine!